رویدادها آرشیو خبر ها
دعوت جالبِ هرنانس از هواداران یووه برای تماشایِ یك فیلم!

دعوت جالبِ هرنانس از هواداران یووه برای تماشایِ یك فیلم!

هافبك برزیلی یوونتوس هواداران این تیم در سرتاسر ایتالیا را به تماشای فیلمی مستند در خصوص تاریخ 120 ساله باشگاه یوونتوس دعوت كرد.

 

ماركو و مائورو لاویلا برادران دوقلوی فیلمساز ایتالیایی‌الاصل كه در سالهای اخیر در نیویورك زندگی می‌كنند سرانجام فیلم مستندی را كه مدت‌ها بود مشغول ساخت آن بودند را به پایان رساندند و این به معنی آن است كه فیلمی شایسته درباره تاریخ شكوهمند باشگاه یوونتوس در اختیار تمامی هواداران این باشگاه فوتبال در سرتاسر دنیا خواهد بود.

 

«را‌ه‌راه پوشان سیاه و سپید: داستان یوونتوس» عنوان فیلم 129 دقیقه‌ای است كه با همكاری كمپانی‌ «نكسو دیجیتال» ساخته شده است.

 

در این فیلم كه نسخه‌ای 91 دقیقه‌ای از آن نیز در یوتیوب منتشر شده است؛ گفتگوهای متفاوت و جذابی با جانلوئیجی بوفون، الساندرو دل‌پیه‌رو، آندره‌آ پیرلو، جورجو كیه‌لینی، لئوناردو بونوچی، آندره‌آ آنیلی، جان و لاپو اِلكان و... دیده‌ می‌شود. همچنین اطلاعات دست اولی نیز از خانواده آنیلی نیز در آن وجود دارد.

 

«را‌ه‌راه پوشان سیاه و سپید: داستان یوونتوس» با تركیبی هوشمندانه از تصاویر منحصربه فرد و كمتر دیده شده به انضمام مصاحبه با معرفو‌ترین نام‌های دنیای فوتبال و تصاویر آرشیوی و منتشر نشده روایتی است از 120 سال تاریخ باشگاه یوونتوس.

 

نسخه جدید و نهایی این فیلم قرار است از روز دوشنبه دهم الی چهارشنبه دوازدهم اكتبر (19 الی 21 مهرماه) تنها به مدت سه روز در سینماهای ایتالیا به نمایش درآید. این درحالی است كه البته بلیط‌های نمایش این فیلم به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر تمام شود.

 

بسیاری از بازیكنان یووه از جمله هرنانس هافبك برزیلی یوونتوس نیز از هواداران یوونتوس در سرتاسر ایتالیا دعوت كرده‌اند تا در سینماهای این كشور به تماشای این فیلم بنشینند.

 

سایت اینترنتی فیلم مستند «را‌ه‌راه پوشان سیاه و سپید: داستان یوونتوس» نیز به نشانی http: //www.thejuvestory.com راه‌اندازی شده و قرار است به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص این فیلم را به علاقه‌مندان ارائه كنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: